Ads 468x60px

cghjhjgfj

Wednesday, January 23, 2013

Drivers දා ගන්න ලේසි ක්‍රමයක්

අද මම ලියන්න යන  එක කාටත් වැදගත් වෙන විදියේ POST එකක්. මට එකෙන් මම හදන Computer වලට Drivers ද ගන්න ගොඩක් ප්‍රයෝජනවත් උනා. මම කියල දෙන්න යන Software එක Free Software එකක්. 

අපි මුලින්ම ඒ Software එක Download කරගෙන ඉමු. 

  • මුලින්ම මම ඔයාලට දීපු Software එක Download කරගෙන Open කරන්න. එතකොට පහල තියෙන විදියේ Window එකක් Open වෙනවා.



  • දැන් ඔය දකුණු පැත්තේ පෙන්නන්නේ ඔයාලගේ පරිගණකයේ තියෙන Hardware Device ටික. 

  • දැන් ඔයාලට Download කරගන්න ඕන Driver එක උඩ click කරන්න. එතකොට ඔයාලගේ Browser එක Open වෙලා Drivers තියෙන Site එකට යනවා.




  • දැන් ඔයාලගේ OS එක select කරලා Download කර ගන්න. 

මේ Software එකේ අලුත් එක පහතින් Download කර ගන්න. 




එහෙනම් ඔයාලත් මේක කරලා බලලා Comment එකකුත් දාලම යන්න. 

**** තෙරුවන් සරණයි ****

0 comments: